loading...
لبیک یا حسین ع
امین آقابابایی بازدید : 267 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (4)

نکته

1) لطفا اگر زیارت عاشورا به صورت کامل ختم نمودید ، در آخر یک صلوات برای تعجیل ظهور آقا امام زمان(ع) در گوشه صفحه بفرستید.

2) در صورت تمایل می توانید با  گذاشتن کد زیارت عاشورا در وبلاگ خود ما را در ختم زیارت عاشورا همراهی کنید.

 

کد زیارت عاشورا:<embed type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" src="http://ehsannaderi.persiangig.com/image/darolshieh/kamel%20ziarat.swf" swLiveConnect="true" width="462" height="320">

 

برچسب ها طرح , ختم , زیارت , عاشورا ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کلاله در تاریخ 1393/07/30 و 21:07 دقیقه ارسال شده است

سلام وبت خوبه آقا بابایی
پاسخ : به به . بالاخره این رفیق شفیق یه کامنت گذاشت. نظر لطفته .

این نظر توسط منتظر در تاریخ 1393/06/14 و 15:48 دقیقه ارسال شده است

سلام برادر محمد وبلاگ فوق العاده زیبایی دارید , دلم بدجور برای بین الحرمین تنگ شد اجرتون با سیدالشهدا , من شمارو لینک میکنم , کد زیارت عاشورا رو هم تو وبم میذارم , از اینکه به وبلاگم اومدین هم کمال تشکر رو دارم
موفق باشید
یا علی

این نظر توسط بهنام در تاریخ 1393/06/06 و 18:16 دقیقه ارسال شده است

سلام مطالب زيبايي داري. خدا يارت باشه من لينكتون مي كنم . شما هم اگر خواستين بسم الله. باز تشكر

این نظر توسط چراغ هدایت در تاریخ 1393/05/15 و 15:43 دقیقه ارسال شده است

خیلی وب قشنگی دارید خوشحال میشم سربزنید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بنده محمد امین آقابابایی پور هستم اهل شهر چالوس و به خاطر عشقی که به سیدالشهدا دارم این وبلاگ رو ساختم . ان شاالله آقا هم یه نیم نگاهی به ما داشته باشن ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب وبلاگ رضایت بخش بوده است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 97
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 304
  • بازدید ماه : 755
  • بازدید سال : 3,592
  • بازدید کلی : 80,073
  • کدهای اختصاصی

    کدهای هدایت به بالا

    پشتیبانی

    
  •